Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Ποιος έχει τα μούτρα να απαιτεί καλύτερη αστυνομία; Ας κοιταχτούμε λίγο στον καθρέφτη...

Πολλή κουβέντα τις τελευταίες ημέρες στα ΜΜΕ με αρκετούς δημοσιογράφους να απαιτούν από τους "καλούς αστυνομικούς" να διώξουν από το σώμα τους "μπάτσους"! Σε μια χώρα που:

-Πολλοί από τους δημοσιογράφους είναι "πουλημένοι"
-Πολλοί δημόσιοι υπάλληλοι είναι "αργόσχολοι"
-Πολλοί ταξιτζήδες είναι "ταρίφες"
-Πολλοί πολιτικοί είναι "λαμόγια"
-Πολλοί γιατροί είναι "χασάπηδες"
-Κλπ (βάλτε εσείς όποιο άλλο επάγγελμα θέλετε...)

Γιατί οι μόνοι που έχουν την υποχρέωση να κάνουν αυτοκάθαρση είναι οι αστυνομικοί; Είμαστε μια κοινωνία που μας αξίζουν καλύτεροι πολιτικοί, καλύτεροι γιατροί, κλπ; Οι αστυνομικοί ήρθαν από άλλον πλανήτη στην Ελλάδα, ή είναι φίλοι μας, συγγενείς μας, συμπολίτες μας; Οι ίδιοι οι καθαροί δημοσιογράφοι πχ, τι έκαναν για διώξουν τους πουλημένους από το επάγγελμά τους;

Εδώ υπάρχουν πατέρες που δεν μπορούν να συμμαζέψουν τα παιδιά τους, τα οποία βαρέθηκαν να παίζουν Playstation και βγήκαν να τα σπάσουν για να ξεδώσουν (μιλάμε για πλουσιόπαιδα...). Τα ίδια 15χρονα που πριν λίγο καιρό έκαναν καταλήψεις στα σχολία επειδή δεν τους άρεσαν οι τετράγωνες τυρόπιτες (ναι είχε ακουστεί και αυτό στην τηλεόραση...), απέκτησαν πολιτική συνείδηση και θα αλλάξουν τον κόσμο! Απίστευτα πράγματα που με την πλύση εγκεφάλου από τα ΜΜΕ κάποια στιγμή θα αναγκαστούμε να πιστέψουμε.

Ας σοβαρευτούμε λίγο καλύτερα. Ένας άνθρωπος 15 χρονών δεν είναι ικανός να διαχειριστεί την πλήρη ελευθερία και ανεξαρτησία του. Είναι νωρίς για να απογαλακτιστεί από την οικογένεια. Πόσο μάλλον να απαιτήσει κοινωνικές και πολιτικές αλλαγές. Και φυσικά γίνεται το εύκολο θύμα των αδίστακτων αλητήριων που τα χρησιμοποιούν σαν ασπίδα στις τρομοκρατικές πράξεις τους.

Γράφω αυτό το άρθρο όχι για να υπερασπιστώ την ανίκανη ελληνική ασυτνομία, αλλά για να εκφράσω πόσο σαθρά είναι τα επιχειρήματα των ΜΜΕ ως προς τη "δικαιολογημένη αντίδραση" των νέων... Τα ΜΜΕ που μας παρουσίαζαν τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ να πίνουν καφέ στην Κοραή και να διαμαρτύρονται για την ύπαρξη της αστυνομίας και τα παρουσίασαν σαν "αυθόρμητες αντιδράσεις πολιτών" (ποιος λογικός άνθρωπος θα κατέβαινε για καφέ στο κέντρο την ώρα που αυτό καιγόταν;).

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Είναι όντως ένα "αυθόρμητο λαικό κίνημα";

Ίσως πρέπει να δούμε πως δρουν οι μπαχαλάκηδες για να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να είναι ένα αυθόρμητο λαικό κίνημα!

Σε κάθε περίπτωση διαλέγεται αρχικά η περιοχή όπου πρέπει (!) να δημιουργηθούν επεισόδια... Κάθε "ομάδα κρούσης" αποτελείται από περίπου 200 άτομα. Εννοείται ότι στην αρχή τα 200 αυτά άτομα δεν είναι μαζεμένα, αλλά είναι διασπασμένα σε ομάδες των 5-10 ατόμων και έχουν σαν ορμητήρια διάφορα κτίρια της εν λόγω περιοχής. Η συνεννόηση μεταξύ τους είναι συνεχής με ασυρμάτους και με κινητά τηλέφωνα! Κάποιες από τις ολιγομελείς αυτές ομάδες έχουν στόχο τη διερεύνηση της αστυνομικής δύναμης στην περιοχή, και κινούνται συνεχώς στους γύρω δρόμους. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούνται ακόμα και κοριτσάκια 14-15 χρονών! Επίσης χρησιμοποιούνται και ποδηλάτες!

Στη συνέχεια μερικές από αυτές τις ομάδες κινούνται προς ένα συγκεκριμένο σημείο για να τραβήξουν πάνω τους τις αστυνομικές δυνάμεις και να κάνουν αντιπερισπασμό για τις υπόλοιπες ομάδες (που είναι και οι περισσότερες) οι οποίες ξαφνικά ενώνονται σε άλλο σημείο, βάζουν φωτιές και καταστρέφουν τις περιουσίες του κοσμάκη! 

Αυτή η δράση δεν μπορεί να είναι δράση αυθόρμητου λαικού κινήματος όπως κάποιοι θέλουν να μας περάσουν, αλλά δράση τρομοκρατικής οργάνωσης (κυριολεκτικά...). Είναι πολύ πιο οργανωμένο από την ανύπαρκτη ελληνική αστυνομία! Το μαζικό λαικό κίνημα δεν μπορεί να έχει εχθρούς στην κοινωνία που αγανακτισμένοι είναι έτοιμοι να πάρουν το νόμο στα χέρια τους για να προστατευτούν από τη στυγνή τρομοκρατία, όπως γίνεται στην Πάτρα, όπως γίνεται στην Κρήτη και αλλού! Οι αγωνιστές δεν μπορεί να μεταφέρονται με λεωφορεία από πόλη σε πόλη και να τα σπάνε.

Σε όλο αυτό το σκηνικό είναι σαφής και ο ρόλος της διεθνούς προπαγάνδας. Τα ξένα ΜΜΕ σαφώς πιο ενημερωμένα από τα ελληνικά (πριν τα γεγονότα;), όπως και κάποιοι πολιτικοί (προηγούμενη ανάρτηση). Τα επεισόδια σε ελληνικές πρεσβείες διαφόρων χωρών της Ευρώπης είναι σημαντικά για να φανεί η βαρβαρότητα της ελληνικής κοινωνίας...

ΥΓ.: Η οδηγία του "συμμάχου" μας είναι σαφής. Πρόωρες εκλογές ακόμα και τώρα αν είναι δυνατόν. Σίγουρη συνεργασία ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ για να αναλάβουν ξανά οι Αμερικάνοι τον έλεγχο στο τιμόνι της χώρας... Δεν είναι περίεργο που σε όλες τις εκπομπές τις τελευταίες μέρες οι βουλευτές των κομμάτων αυτών κάθονται δίπλα-δίπλα και δεν διαφωνούν σε τίποτα; 


Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Πως να κάνετε υποχείριο μια χώρα. Βήμα 2ο: Δημιουργία κλίματος ακυβερνησίας...

Κάποιοι αλήτες έστησαν τη δολοφονία του άτυχου Αλέξη για να προωθήσουν τα πολιτικά τους συμφέροντα στη χώρα μας. Η οργανωμένη αντίδραση με καταστροφικές πορείες σε ελάχιστα λεπτά από τη δολοφονία (μα πως το έμαθαν τόσο γρήγορα εφόσον το παιδί δεν ήταν καν στον αντιεξουσιαστικό χώρο;) δείχνει ότι το σκηνικό ήταν προμελετημένο, ώστε να προκληθεί αυτό το χάος στη χώρα για να αντικατασταθεί η "ρωσόφιλη" κυβέρνηση και να "τοποθετηθεί" στην εξουσία η αγαπημένη των "συμμάχων" μας Αμερικάνων! Και αυτό το σχέδιο βοηθάται και από την τραγική ανικανότητα της ίδιας της κυβέρνησης, με ευθυνόφοβη στάση ανίκανων πολιτικών και ανώτερων αξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ, που αφήνουν καμιά 500 αλήτες να τρομοκρατούν ολόκληρη την Ελλάδα.

Όλα ξεκίνησαν από τη συμφωνία της Ελλάδας με τη Ρωσία για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη. Το πρώτο βήμα ήταν οι φωτιές που είχαν διπλό στόχο. Ο πρώτος ήταν το πολιτικό κόστος στη ΝΔ. Ο δεύτερος ήταν η οικονομική υποδούλωση της Ελλάδας στην Παγκόσμια Τράπεζα και στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, από όπου και θα προέρχονταν τα δάνεια για την ανοικοδόμηση της καμμένης χώρας. Ήδη το εθνικό χρέος της χώρας μας εκτινάχτηκε στα ύψη! Ας μην έχουμε καμιά αμφιβολία για το ποιος έβαλε τις φωτιές. Ας μην έχουμε καμιά αμφιβολία για το ποιος υποκινεί τα επεισόδια. Τα ίδια πρόσωπα είναι...

Γράφεται ότι πρώτα τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία μετέδωσαν την είδηση για την εν ψυχρώ δολοφονία του 15χρονου, σε αντίθεση με την τότε κρατούσα άποψη των ελληνικών ΜΜΕ που μιλούσαν για εξοστρακισμό της σφαίρας και άλλες ανοησίες. Πως μπορεί να το ήξεραν πρώτοι; 

Όλα αυτά βέβαια συμπληρώνονται και από την αντίστοιχη ιντερνετική προπαγάνδα... Οι μεγαλύτεροι οικολόγοι του πλανήτη (ποιοι άλλοι, οι Αμερικανοί βέβαια...) έχουν φτιάξει γκρουπ στο facebook με τίτλο "Campaign for the reforestation of areas in Greece destroyed by forest fires" και μας προτρέπει να πιέσουμε για να γίνει η αναδάσωση. Γιατί όμως εφόσον απευθύνεται σε Έλληνες έχει την περιγραφή στα αγγλικά; Επειδή δε θα είχε νόημα αν δε φαινόταν διεθνώς η βαρβαρότητα της Ελλάδας να μην αναδασώνει τα καμμένα δάση. Αναδάσωση από την οποία αυτοί θα προσκομίσουν τεράστια κέρδη από τα δάνεια φυσικά!!! Και αν ενδιαφέρεστε ποιος είχε την πρωτοβουλία για το γκρουπ ενημερωνόμαστε παρακάτω ότι είναι μια ΜΚΟ (τι θαύμα!) με τίτλο "Plant your roots in Greece". Δηλαδή δε βρέθηκαν Έλληνες που νοιάζονται για τα καμμένα δάση; Ας υποστηρίξουμε τα ελληνικά αντίστοιχα γκρουπ και όχι αυτά με τις ξενόγλωσσες περιγραφές.

Αντίστοιχη εκμετάλλευση υπάρχει από τους ίδιους και για τη δολοφονία του 15χρονου. Γκρουπ στο facebook με τίτλο "Killing of a 15 year old student in Greece"! Για να δείξουν και πάλι διεθνώς τη βαρβαρότητα των Ελλήνων. Μόνο που οι ίδιοι που όπλισαν το χέρι του αστυνόμου, είναι αυτοί που προσπαθούν να οδηγήσουν τη χώρα στο χάος, με τις στημένες διαδηλώσεις και καταστροφές περιουσιών του λαού, για τον οποίο οι ίδιοι δήθεν παλεύουν.

Όπως γράφει και το troktiko.blogspot.com κάποιοι το ήξεραν ότι θα γίνουν όλα αυτά πριν γίνουν!!! Ποιοι;



Τα παραδείγματα ιντερνετικής προπαγάνδας για να φανεί διεθνώς πόσο βάρβαροι είναι οι Έλληνες είναι πάρα πολλά. Δείτε το παρακάτω βίντεο που κυκλοφόρησε παλιότερα και σε ελληνικά blogs και δείχνει την δήθεν κακομεταχείρηση των ζώων στην Ελλάδα. Δείχνει κακοποιημένα ζώα, άρρωστα, αλλά πουθενά δε φαίνεται κάποιο τοπίο. Οι φωτογραφίες είναι πάρα πολλές αλλά πουθενά ένα στοιχείο που να υποδηλώνει ότι αυτά έγιναν στην Ελλάδα. Το πιθανότερο είναι να είναι από κάποια εγκυκλοπαίδεια... Όπως πάντα η περιγραφή του βίντεο είναι στα αγγλικά και πάλι, και αναφέρεται σε αυτούς που θα έρθουν για διακοπές στην Ελλάδα (είναι πηγή εσόδων για την Ελλάδα ο τουρισμός...). Τι σχέση έχει ο τουρισμός με την υποτιθέμενη κακοποίηση των ζώων όμως δεν μπορώ να το καταλάβω. Έτσι γίνεται η προπαγάνδα και όποιος δει και τα σχόλια κάτω από το βίντεο θα καταλάβει ότι είναι και πετυχημένη...




Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Alexander The Great, Iron Maiden!!!

Όσα κομμάτια της ιστορίας και να προσπαθήσουν να σβήσουν τα τσιράκια της Νέας Τάξης, πάντα θα μένουν άλλα τόσα για να μας θυμίζουν την αλήθεια. Απολαύστε το τραγούδι των Iron Maiden, που φυσικά έξω από την αμερικανική προπαγάνδα των τελευταίων χρόνων περιγράφει την αλήθεια... 

"...Near to the east
In a part of ancient Greece
In an ancient land called Μacedonia
Was born a son
To Philip of Macedon
The legend his name was Alexander..."


Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2008

Που πας αντιπατριωτάκι με τέτοιο καιρό; 8.5% και κατεβαίνει...


Μάλλον οι αντιπατριώτες ξέχασαν ότι αυτό που διεκδικούν είναι η διακυβέρνηση της πατρίδας... Και οι πιθανότητες να το πετύχουν, είναι όσες οι πιθανότητες ενός μισογύνη να παντρευτεί μια γυναίκα που το γνωρίζει!

Ήταν δεδομένο ότι θα γινόταν αυτό. Οι Έλληνες μπορεί να συγχωρούν εύκολα, μπορεί να τουμπάρονται εξίσου εύκολα, αλλά βλάκες δεν είναι. Η διορία προς τον Συνασπισμό για να "αλλάξει απόψεις" τελείωσε. Η απορία μου είναι, γιατί ο Συνασπισμός έχοντας πληρώσει ένα τεράστιο πολιτικό κόστος υιοθετώντας αυτές τις επιεικώς "περίεργες" συνιστώσες του, και τις απόψεις αυτών, γιατί δεν προχωράει σε απομάκρυνσή τους... Είναι πολλά τα λεφτά Άρη;;;




Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008

Ως που θα φτάσει το θράσος της πατσαβουροτυπίας;

Διάβαζα στο Macedonia-Greece, για ένα άρθρο της ελευθεροτυπίας που αφορά την έξαρση των "εθνικιστικών" site, όπως τα χαρακτηρίζει, στο ίντερνετ, και την αυξημένη επισκεψιμότητά τους.

Έλεος αυτή η πατσαβουροτυπία. Ανθεί λέει η πατριωτική προπαγάνδα; Και ποιος είναι ο Τσακίρογλου που θα μας πει τι θα γράφουμε και τι θα διαβάζουμε;

Τουλάχιστον εμείς γράφουμε και λέμε αυτά που πιστεύουμε. Όχι αυτά που μας υποδεικνύουν άλλοι.

Τουλάχιστον εμείς δε δουλεύουμε σε εφημερίδα με γνωστές πρακτόρικες διασυνδέσεις. 

Και αν ανθεί η πατριωτική προπαγάνδα όπως τη λέει, που είναι το πρόβλημα; Μήπως δεν μπορούν να παρασύρουν τον κόσμο με τη δική τους αντιπατριωτική προπαγάνδα; Το ξέρουμε ότι χρηματοδοτούνται από τις ίδιες πηγές με τον Μιλόσοσκι, αλλά...  
Μήπως η επιχειρηματολογία τους πάσχει μπροστά στην αλήθεια; Αλήθεια που στο ίντερνετ δεν μπορεί να κρυφτεί; Είναι προφανές άλλωστε ότι δεν υπάρχει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ επιχείρημα στο άρθρο του Τσακίρογλου. Μόνο ταμπέλες. "Ακροδεξιός", "εθνικιστικός", "πατριωτικός". Είναι σαφής η πρόθεση όλων των προοδευτικών του κώλου να συμπεριλάβουν τον πατριωτισμό, μαζί με τον εθνικισμό. Αλλά πως μπορεί να είναι κακός ο πατριωτισμός; Είναι απλά η αγάπη για την πατρίδα. Όσο δυνατή και αν είναι αυτή.  

Είναι σαφής η πρόθεσή τους να βάλουν μαζί τον Πλεύρη με τον Χίτλερ. Επειδή τον λένε Πλεύρη. Δεν τους ενόχλησε κάποια άποψή του, απλά του κόλησαν την ταμπέλα... Πείτε και σε μας τι φασιστικό είπε ρε παιδιά να τον κράξουμε παρέα...

Επειδή όμως ξεχνάνε ότι υπάρχει και η πατριωτική αριστερά, μήπως να μας εξηγήσουν πως γίνετε αυτό όταν προσπαθούν να ταυτίσουν τον πατριωτισμό με την ακροδεξιά σκέψη;

Τους προτείνω να διαβάσουν ένα πολύ ωραίο άρθρο ενός φίλου που υποστηρίζει το ΠΑΣΟΚ.  

Μήπως δεν είναι στραβός ο γυαλός, αλλά αυτοί στραβά αρμενίζουν;

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2008

Το RFID chip έχει γίνει ...συνήθεια στην Αγγλία (τουλάχιστον)

Το RFID chip είναι συσκευή αναγνώρισης από μακρυά, με εξειδικευμένα συστήματα. Είναι η επόμενη μόδα που οι Αμερικανοί ιμπεριαλιστές προσπαθούν να περάσουν στον κόσμο σαν σπουδαία εφεύρεση... Για να γίνει αυτό δε θα διστάσουν να οργανώσουν ακόμα και ...εικονικές απαγωγές, των οποίων η διαλεύκανση θα είναι εύκολη υπόθεση αν οι απαγώμενοι φέρουν στο σώμα τους το RFID chip. 

Στην ουσία όμως μιλάμε για μια τεχνολογία παρακολούθησης όλων των ανθρώπων που το φέρουν, από την κυβέρνηση της Αμερικής, της Αγγλίας και όλων των άλλων χωρών που συμμερίζονται τις ίδιες απόψεις εφαρμόζοντας την τεχνολογία αυτή!!! Μιλάμε για μια νέα χούντα. Οι κύριοι αυτοί θα ξέρουν που είσαι ανά πάσα στιγμή, με ποιους συναναστρέφεσαι και τι κάνεις. 

Διάβασα στο PC Magazine ότι στην Αγγλία είναι πολύ διαδεδομένα πλέον και χρησιμοποιούνται από τις αστικές συγκοινωνίες, ως και στα συστήματα διάθεσης εισητηρίων των ομάδων. Ας ελπίσουμε να μην φτάσει και στην Ελλάδα αυτή η μόδα... 

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2008

"Διεθνούπολη" και χώρος "Μετανάστες" στο πρόγραμμα του φεστιβάλ της ΚΝΕ...


Θαυμάστε την αγάπη της ΚΝΕ για τους μετανάστες και τον καπιταλιστικό διεθνισμό!!! Θα τρελαθούμε τελείως...  Στην Ελλάδα δηλαδή το μόνο που μας λείπει είναι λίγοι ακόμα μετανάστες. Μετά όλα θα είναι τέλεια... Σε λίγο θα πιστέψω ότι αυτοί που τους φέρνουν παρανόμως στο Αιγαίο δεν είναι Τούρκοι, αλλά οπαδοί του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ...

Κουβέντα για τους Έλληνες της γενιάς των 700 ευρώ. Κουβέντα για τον ...πόλεμο στο κέντρο της Αθήνας. Άντε και με το καλό του χρόνου να έχουν "Σομαλούπολη", "Αλβανούπολη" κλπ. Αλλά ποτέ δε θα έχουν "Ελληνούπολη", γιατί είναι φασιστικό...



Πόση βλακεία χωράει σε έναν αμερικάνικο εγκέφαλο; Δείτε τη φωτογραφία...

Χωρίς σχόλια...

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Που είναι τα παπαγαλάκια που έλεγαν ότι το πετρέλαιο θα φτάσει τα 250 και τα 500 δολάρια;

Τέλος οι διακοπές, επιστροφή στη βάση και στα ...blogs (κυρίως για διάβασμα, αλλά και για γράψιμο καμιά φορά...). Επιστροφή λοιπόν μετά από ένα μήνα και κάτι από την τελευταία δημοσίευση, που μιλούσα για την επικείμενη πτώση της τιμής του πετρελαίου, και τα κερδοσκοπικά παιχνίδια που παίζονται σε βάρος των απλών καταναλωτών. Τη στιγμή εκείνη η τιμή του πετρελαίου ήταν περίπου 140 δολάρια, και πολλοί προέβλεπαν την ...εκτόξευσή της στα 500 δολάρια το βαρέλι!!!

Αυτός που στην ουσία έδωσε το σύνθημα για την πτώση της τιμής του πετρελαίου ήταν ο αγαπητός μας Τσάβες!!! Ο οποίος μετά τη συμφιλίωσή του με τους Ισπανούς, έκλεισε εμπορική συμφωνία μαζί τους για πώληση τεράστιας ποσότητας πετρελαίου, σε τιμή 100 δολάρια το βαρέλι. Τότε οι ισπανοί πανηγύριζαν, σήμερα όμως με την πορεία της τιμής του μαύρου χρυσού δεν είμαι τόσο σίγουρος αν συνεχίζουν. Πως ήταν δυνατόν ο Τσάβες να προχωρούσε σε μια τέτοια συμφωνία, αν ήξερε ότι το πετρέλαιο θα φτάσει τα 500 δολάρια (ναι, ακούστηκε και αυτό);

Η πτώση λοιπόν συνεχίζεται (ας ελπίσουμε για πολύ ακόμα), και περιμένουμε να τη δούμε και στα πρατήρια. Γιατί ενώ η πτώση του αργού είναι της τάξης του 27%, η πτώση της τιμής στα πρατήρια δεν φαίνεται να ξεπερνάει το 10% (προσωπική εκτίμηση).

Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

Τη δοκιμασμένη μέθοδο του ...κραχ ακολουθούν και στο πετρέλαιο;

Η όλη ιστορία με την διακύμανση της τιμής του πετρελαίου μου θυμίζει το ΧΑΑ και την κλοπή των Ελλήνων.

Παπαγαλάκια που μας λένε ότι η τιμή του θα φτάσει τα 250, τα 350, τα 500 δολάρια. Το παρουσιάζουν σαν σίγουρη επένδυση. Πολύς κόσμος στην Αμερική έχει επενδύσει σε πετρέλαιο! Αγόρασε τώρα για να πουλήσει όταν το πετρέλαιο φτάσει στα 500 δολάρια... Αν είναι έτσι γιατί δεν το κρατάνε μυστικό, για να αγοράσουν και να κερδίσουν αυτοί όσα περισσότερα μπορούν; Η ιστορία ...βρωμάει!

Συμπτωματικά όλα αυτά ξεκίνησαν όταν άρχισαν να ανακαλύπτονται εναλλάκτικές μορφές ενέργειας. Μετά τη μικρή πτώση των τελευταίων ημερών άρχισαν να λένε ότι η πτώση είναι προσωρινή, και η ανοδική πορεία θα συνεχιστεί (θυμάστε το ΧΑΑ να πέφτει από τις 6200 στις 5500 και οι "ειδικοί" έλεγαν ότι θα πέσει ακόμα λίγο και θα ξαναφτάσει στις 6900;).

Έχω την εντύπωση ότι η τιμή του πετρελαίου θα πέσει πολύ τον επόμενο καιρό. Θα πρόκειται για μεγάλη ανακούφιση για τα νοικοκυριά καθώς η τιμή του αποτελούσε εμπόδιο για πολλούς.

Οψόμεθα...

Παρασκευή 1 Αυγούστου 2008

Στα δάχτυλα πάιζει το καπιταλιστικό σύστημα ο ...αριστερός Αλαβάνος!


Έχει χαρτοφυλάκιο σε 9 εταιρίες, 970 μετοχές στην «Γιούρομπανκ», 1.027 «Άλφα Μπανκ», 1.750 «Βιοχάλκο», 234 «Εμπορική» 600 «Επιχειρήσεις Αττική» 3.750 «Μινωϊκές Γραμμές», 320 «Τιτάν» και 399 «Ιντεραμέρικαν».

Πέρα από αυτά έχει και 12% ενός ξενοδοχίου, και πολλά άλλα. Το ενδιαφέρον πάντως είναι η συμμετοχή του στο Χρηματιστήριο. Το παίζει στα ...δάχτυλα με ιδιαίτερη προτίμηση στις τράπεζες! Δεν κρυβονται οι πολιτικές του πεποιθήσεις.


Πηγή: Macedonia-Greece.blogspot.com

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2008

Ποιοι είναι οι Οικολόγοι Πράσινοι;

Η απογοήτευση του κόσμου για τους πολιτικούς τον έχει αναγκάσει να ψάχνει τον κανένα για να τον ψηφίσει και να μην τον βρίσκει! Στις προηγούμενες δημοσκοπήσεις οι Οικολόγοι Πράσινοι πήραν 2% και ο κόσμος προσβλέποντας σε νέους και άφθαρτους πολιτικούς στις τελευταίες δημοσκοπήσεις τους έδωσε 3,5%!!! Ποιοι είναι όμως οι Οικολόγοι Πράσινοι;

Ένα πολύ καλό άρθρο από το Π Σ Θερμοπύλαι

ΥΓ.: Λόγω διακοπών θα γράφω πολύ σπάνια... Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση σε όλους.

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

Η (αθώα) πλάνη της ελληνικής (επίσημης) αριστεράς...

Τη στιγμή που όλες οι (υγιείς) αριστερές πολιτικές δυνάμεις ανά τον κόσμο προτάσσουν τον πατριωτισμό στην Ελλάδα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο: Οτιδήποτε πατριωτικό θεωρείται φασιστικό και από τα 2 δήθεν αριστερά κοινοβουλευτικά κόμματα.

Στη Βενεζουέλα ο Τσάβες ορκιζόταν με τα λόγια: "Σοσιαλισμός, πατρίδα ή θάνατος!"

Στην Κολομβία η αριστερά και τα αντάρτικα κινήματα οργάνωσαν την πατριωτική ένωση (Union Patriotica).

Αυτό το "περίεργο" φαινόμενο με τον αντιπατριωτισμό των ελληνικών αριστερών κομμάτων, με αυτόν το λαικισμό, πάει πολύ! Που είναι το ΚΚΕ που πριν μερικά χρόνια δεν σταματούσε να καταγγέλει την παγκοσμιοποίηση; Σήμερα το πρόβλημα της παγκοσμιοποίησης δεν υφίσταται; Ή μήπως δε ...συμφέρει να το αναφέρουν;

Σήμερα κάποιοι του ΠΑΜΕ δηλώνουν ότι είναι προκλητικό να γίνονται παρελάσεις κοντά στα σύνορα! Ώπα ρε επαναστάτη θα σου σκιστεί το καλσόν!

Πρέπει ο κόσμος να τους φτύσει μπας και ξυπνήσουν. Διάβασα ένα πολύ ωραίο άρθρο της Οργανωτικής Επιτροπής Πατριωτικής Αριστεράς. Μερικά αποσπάσματα:

"Οι εμπρησμοί του φετινού καλοκαιριού έκαψαν δάση σε όλη την Ευρώπη. Στην Ελλάδα όμως πήραν διαστάσεις πραγματικού ολοκαυτώματος. Η σχεδιασμένη επικέντρωση σε επιλεγμένους στόχους -τουριστικά θέρετρα, καλλιέργειες, κτηνοτροφία, ηλεκτροπαραγωγή, ανθρώπινες ζωές, παραπέμπει στην κατεύθυνση ισχυρής και παράφρονος ξένης δύναμης, η οποία έχει καταληφθεί από εκδικητικό αμόκ και θέλει να προκαλέσει ολοκληρωτική οικονομική και οικολογική καταστροφή της χώρας και να γονατίσει το μαχητικό πνεύμα του λαού της."

"Πιο δεξιά απ' την Δεξιά κινείται η επίσημη Αριστερά, σέρνοντας ξοπίσω της και τις εξωκοινοβουλευτικές ομάδες. Απ' την ίδια την λογική του εκφυλισμού της έχει εξελιχθεί από υπηρέτης των αφεντικών, σε υπηρέτη του αφεντικού των αφεντικών. Αντί να καταγγείλει αυτή όσα δεν τολμά ο Καραμανλής, ζητάει να μπει τέλος στους «υπαινιγμούς»! Ενώπιον της μεγαλύτερης εθνικής τραγωδίας νίπτει τας χείρας της. Μηρυκάζει παραμύθια που συγκαλύπτουν τους ένοχους. Αποδίδει τον πύρινο όλεθρο σε «συνομωσία καταπατητών» ενώ χαρακτηρίζει ... «συνομωσιολόγους»(!) όσους καταγγέλλουν (έστω και πλαγίως) ότι πίσω απ' την πύρινη συμφορά βρίσκονται οι μυστικές υπηρεσίες των ΗΠΑ που χρησιμοποιούν τους εμπρησμούς (όπως άλλωστε την πλαστή τρομοκρατία) ως μέσο εκβιασμού και πολιτικής χειραγώγησης."

"Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ενώ συνεχίζεται το πύρινο μακελειό, οργιάζουν πάνω στα αποκαΐδια και τα φέρετρα τα παρασκηνιακά παζαρέματα. Και τα χειροτέρα ίσως έπονται!"

Απορώ πως είναι δυνατόν τα γελοία κόμματα ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ να μπαίνουν στη βουλή και κάποιες άλλες πολιτικές δυνάμεις όπως η Οργανωτική Επιτροπή Πατριωτικής Αριστεράς να βρίσκονται εκτός Βουλής. Αν και δε συμφωνώ ιδεολογικά ακριβώς με τον χώρο αυτό, όταν οι προθέσεις του πολιτικού είναι υγιής, πολύ λίγο ρόλο παίζει το Αριστερά-Δεξιά-Κέντρο. Φτύστε τους ομαδικά επιτέλους όλους αυτούς της Βουλής, και ψηφίστε πολιτικούς με υγιή κίνητρα μπας και δούμε άσπρη μέρα σε αυτόν τον τόπο.

Όλο το πολύ καλό άρθρο είναι εδώ.

Αντί να μας μιλάει για τους απάτριδες της τέχνης ας μας μιλήσει για τους απάτριδες της τσέπης...

...η Ξένια Κουναλάκη! Ως γνωστόν είναι κόρη του Πέτρου Κουναλάκη. Φαίνεται ότι αυτός το παραμύθι της το έμαθε καλά...

Πριν από όλα όμως δεν πρέπει να μας εξηγήσει τι σχέση είχε ο πατέρας της με την "κακόφημη" και "περίεργη" Σαηεντολογία; Όπως φαίνεται από το έγγραφο της Σαηεντολογίας που κατασχέθηκε από την αστυνομία (φωτό), και το οποίο περιγράφει τους φίλους και τους εχθρούς (!) της Σαηεντολογίας, ο Πέτρος Κουναλάκης περιγράφεται ανάμεσα στους φίλους της...

Μάλιστα γράφεται ότι όλες οι επαφές με τους Σαηεντολόγους έγιναν μέσω του Τρίμη! Ο Τρίμης είναι μέλος της ομάδας του Ιού της Ελευθεροτυπίας, με γνωστή ανθελληνική προπαγανδιστική δράση. Τι σχέση έχει λοιπόν ο Κουναλάκης με τον "Ιό" Τρίμη (κοπλιμέντο) και την Σαηεντολογία;

Είναι πολλά τα λεφτά ...Ξένια;

Επί της ουσίας πάντως προσπαθεί να μας παραπλανήσει λέγοντας ότι «Ο πατριωτισμός χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει μία ψευδαίσθηση κοινού συμφέροντος, που υποτίθεται ότι έχουν όλοι οι κάτοικοι μιας χώρας». Ο πατριωτισμός είναι "η ανιδιοτελής αγάπη για την πατρίδα, η φιλοπατρία". Η τρομοκρατία είναι αυτή που χρησιμοποιείται σαν μέσο χειραγώγησης των λαών, και στο όνομα της οποίας γίνονται οι πόλεμοι, όχι ο πατριωτισμός!

Τέλος σε ένα άρθρο της με τίτλο "Είναι ισότιμος συνομιλητής η Ακροδεξιά;" (τι δημοκρατία Θεε μου...), μας πείθει για τις δημοκρατικές της πεποιθήσεις υπερασπιζόμενοι τους εβραίους που έχουν καταστρέψει τον πλανήτη με τους πολέμους τους μαζί με την Αμερική, επικαλούμενη το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι, γνωστό και αυτό για τις πρακτορικές δράσεις του...

ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ, ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ. Είμαι ρατσιστής; Από που και ως που; Αυτοί που δε γουστάρουν όλους τους λαούς του πλανήτη εκτός από τον εαυτό τους τι είναι; Αυτοί που πιστεύουν σε μια θρησκεία που λέει ότι "κάθε γυναίκα μη εβραία είναι πόρνη" (!) και άλλα τέτοια ωραία τι είναι; Στο κάτω κάτω δε θα με υποχρεώσει κανένας να συμπαθώ κανέναν! ΤΕΛΟΣ!

ΥΓ.: Δείτε τη γνώμη της Ξένιας για τα blogs. Μάλλον τη ...μετάφραση της γνώμης της Sarah Boxer, για να καταλάβετε τι είδους δημοσιογραφία κάνει η ...κα Ξένια!

Πηγή: unchain.gr

*Σημείωση: Ως "L." αναφέρεται στο έγγραφο ο πατήρ Αντώνιος Αλεβιζάτος

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2008

Ελεύθερη αγορά + Κτηματολόγιο = Τα λεφτά στους δικούς μας;

Σήμερα έτυχε να δω τη διαφήμιση του κτηματολογίου στην τηλεόραση!

Μα από τα λίγα οικονομικά που έχω μάθει στη ζωή μου, ο καπιταλισμός στοχεύει στη μεγιστοποίηση του κέρδους.

Το κτηματολόγιο όμως έχει στάνταρ "πελάτες". Όλους τους κατόχους ακινήτων. Είτε υπάρχει η διαφήμιση αυτή είτε όχι, ακριβώς ο ίδιος αριθμός πολιτών θα αναγκαστούν να πληρώσουν για το κτηματολόγιο. Άρα ποιο είναι το ανταποδοτικό όφελος της διαφήμισης, που σίγουρα κοστίζει αρκετές χιλιάδες ευρώ στον Έλληνα φορολογούμενο;

Μήπως είναι τίποτα ...ηλεκτρικές συσκευές;

Τρίτη 8 Ιουλίου 2008

Παιδιά 3 ετών θα καταγγέλονται ως "ρατσιστές"

"Λοιπόν, το άρθρο με δυο λόγια λέει ότι στην Αγγλία προωθείται η εφαρμογή των κάτωθι μέτρων, για την καταπολέμηση του «ρατσισμού»:

-- Η Γκεστάπο των «προοδευτικών» θα συλλαμβάνει ακόμη και τρίχρονα παιδιά για «ρατσισμό»! Η Γκεστάπο θα παρακολουθεί ακόμη και τα μωρά, διότι «και αυτά μπορούν να αναγνωρίσουν έναν διαφορετικό άνθρωπο»!"

Η συνέχεια εδώ.

Σχόλιο: Είναι η πολιτική της Νέας Τάξης, του στραπατσαρίσματος των πολιτισμών. Είναι επίσης συνέχεια της απόφασης ελληνικού δικαστηρίου που έκρινε ένοχους δημοσιογράφους επειδή έγραψαν άρθρο-ρεπορτάζ που παρουσίαζε τους αθίγγανους να κλέβουν υλικά από τις σιδηροδρομικές γραμμές του ΟΣΕ και να το πουλάνε! Από που και ως που ρατσισμός; Δηλαδή αν έγραφε ότι Έλληνες κλέβουν τα υλικά και τα πουλάνε θα ήταν ρατσισμός κατά των Ελλήνων; Πόσο θέλουν ακόμα για να μας τρελάνουν; Που ήταν το ψέμα; Στο ότι ήταν αθίγγανοι ή γύφτοι όπως συνηθίζει ο λαός να τους αποκαλεί, ή ότι κλέβουν τα υλικά;

Όσον αφορά τον χαρακτηρισμό γύφτος δείτε τι γράφουν ένα αγγλικό (wictionary) και ένα ελληνικό λεξικό (έβαλα και screenshots)

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2008

Το STAR Channel της πολιτικής...

Όταν σε ενοχλεί να μπαίνουν ανεγξέλεγκτα τα ξένα κεφάλαια στην Ελλάδα, αλλά δε σε ενοχλεί να μπαίνουν ανεγξέλεγκτα οι μετανάστες, είσαι υποκριτής! Πρέπει να υπάρχει έλεγχος και στα δύο!

Όταν σε ενοχλεί η ακροδεξιά της Ελλάδας, αλλά είσαι ο καλύτερος φίλος της ακροδεξιάς των γειτονικών κρατών, είσαι υποκριτής!

Όταν καταδικάζεις τις επιθέσεις που δέχεσαι, αλλά όχι αυτές που κάνεις (όχι εσύ αλλά οι υποστηρικτές σου) είσαι υποκριτής!

Όταν μάχεσαι (δήθεν) κατά του ρατσισμού, και δεν έχεις καταδικάσει ρατσιστικές ενέργειες κατά των Ελλήνων, είσαι υποκριτής!

Δεν μπορεί σε αυτή τη χώρα να υποστηρίζεις τα δικαιώματα των αλλοδαπών, και αυτά των ίδιων των Ελλήνων να τα έχεις γραμμένα στα παλαιότερα των υποδημάτων σου. Αν η Χρυσή Αυγή επιτεθεί σε Αλβανούς που έχουν κάνει τατουάζ την αλβανική σημαία θα μιλήσουν για φασισμό (και θα έχουν δίκιο). Που διαφέρουν αυτοί από τη χρυσή αυγή; Και αναφέρομαι στην "επίθεση από ομάδα αντιεξουσιαστών δέχθηκε, το βράδυ του Σαββάτου, ένας 22χρονος στρατιώτης, κατά τη διάρκεια συναυλίας, στην κεντρική πλατεία της Ηλιούπολης επειδή είχε τατουάζ με την Ελληνική σημαία", όπως γράφει το troktiko.blogspot.com.

Και μετά από όλα αυτά ακολουθεί η προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να γίνει το STAR της ελληνικής πολιτικής. Αρχικά βουλευτής του καταθέτει ερώτηση στη βουλή για τα μικρόβια στα spa, για να ξέρουν οι αριστεροί σε ποια spa μπορούν να πάνε άφοβα! Στη συνέχεια, η εφημερίδα Αυγή αντί να ασχοληθεί με τα προβλήματα του τόπου, αναλύει το "Sex and the City" για τους "αριστερούς" που τη διαβάζουν. Και τέλος ο "αντικαπιταλιστής" Ψαριανός υπογράφει συμβόλαιο με το σύμβολο του καπιταλισμού (Γιάννα Αγγελοπούλου).

Όταν ο Έλληνας πολίτης είδε ένα νέο πρόσωπο (Τσίπρα) πίστεψε ότι ίσως κάτι μπορούσε να αλλάξει. Το ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ εκτινάχτηκε στο 18%!!! Οι ελπίδες όμως αποδείχτηκαν φρούδες, ο κόσμος κατάλαβε ότι ο Τσίπρας ήταν η Λαμπίρη της πολιτικής, και σιγά σιγά το ΣΥΡΙΖΑ θα αρχίσει ξανά να απολαμβάνει μονοψήφια νούμερα για να καταλάβει ότι οι Έλληνες δεν είναι βλάκες (αν και αμφιβάλλω ότι απευθύνεται σε Έλληνες...).

Σάββατο 5 Ιουλίου 2008

Έχουμε όντως δημοκρατία;

Δημοκρατία σημαίνει να μπορεί κάποιος να έχει φασιστικές απόψεις - όχι βεβαίως να προσπαθήσει να τις επιβάλλει βιαίως.

Δημοκρατία είναι να μπορεί κάποιος να έχει αντιεξουσιαστικές απόψεις - ομοίως όχι να προσπαθήσει να τις επιβάλλει.

Δημοκρατία είναι να επικρατεί η πλειοψηφία. Δεν μπορεί μια δημοκρατία να φοβάται την πλειοψηφία.

Αυτό που δεν μπορούν να καταλάβουν κάποιοι είναι ότι αν οι έχοντες φασιστικές απόψεις ήταν η πλειοψηφία, θα έπρεπε να έχουμε χούντα.

Επίσης αν η πλειοψηφία είχε αντιεξουσιαστικές απόψεις θα έπρεπε να έχουμε αναρχία - χάος θα έλεγα καλύτερα, υπάρχει σημαντική διαφορά.

Ευτυχώς για μένα, η πλειοψηφία έχει δημοκρατικές απόψεις...

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2008

Αριστερά vs Δεξιά με το βλέμμα του Τατούλη...

Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου η ομιλία του Πέτρου Τατούλη στο ΙΣΤΑΜΕ που αφορούσε τον Μάη του '68. Ας δούμε όμως μερικά χαρακτηριστικά αποσπάσμα της ομιλίας του Τατούλη, όσον αφορά τη μάχη αριστεράς και δεξιάς.

"Το κέντρο και η Δεξιά στην Ελλάδα, αφού κέρδισαν τον εμφύλιο είχαν στα χέρια τους το Κράτος, το οποίο χρησιμοποίησαν όχι μόνο ως όχημα άσκησης της παντοκρατορίας τους, αλλά και ως μηχανισμό παραγωγής στελεχών. Η Δεξιά στην Ελλάδα, όσο είχε το Κράτος δεν είχε κανένα λόγο να ξοδευτεί σε ιδεολογικές αναζητήσεις. Η πολιτική φιλοσοφία έγινε ένας προνομιακός χώρος για την Αριστερά, ο οποίος όμως σύντομα εξελίχθηκε σε μονολόγους αρνητισμού, συνομωσιολογίας, οπισθοδρόμησης και συντηρητισμού."

"
Ωστόσο, ελλείψει σαφούς ιδεολογίας και ξεκάθαρης προοπτικής, το ΠΑΣΟΚ αναγκάστηκε σύντομα να μετέλθει ψεύδη και ανακρίβειες προκειμένου να δώσει ευειδές περιτύλιγμα και να πουλήσει για χρυσό τον άνθρακα που κυοφορούσε. Τα αιώνια ελλείμματα, οι υπέρογκες δημόσιες δαπάνες και οι ατελέσφορες επιδοματικές πολιτικές ήταν η χρυσή συνταγή του ΠΑΣΟΚ για τον «άλλο εφικτό κόσμο»."
"
Εδώ και δεκαετίες, η Αριστερά κυκλοφορεί με τη μεζούρα της ηθικής. Η αλήθεια είναι ότι μαρτύρησε από το μετεμφυλιακό κράτος. Εκείνη ωστόσο θεώρησε προφανώς ότι αγιοποιήθηκε. Ως εκ τούτου η ελληνική αριστερά δεν κάνει εγκλήματα. Οι εκδηλώσεις των οπαδών της Χρυσής Αυγής είναι αποτρόπαιες, οι διαδηλώσεις υπέρ της 17Νοέμβρη ήταν άσκηση πολιτικής ελευθερίας. Και για να μην παρεξηγηθώ, ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει διαδηλώσεις, πλην όμως δεν μπορεί να είναι δικαίωμα του ενός και έγκλημα του άλλου."

"
Και άλλοι πολλοί μύθοι ηθικού αναστήματος. Έχω επαναλάβει πολλές φορές στο παρελθόν ότι στην Ελλάδα όσο πιο γενναιόδωρος είναι κάποιος με τα λεφτά των άλλων τόσο πιο αριστερός είναι. Στραγγίζεις την Ιερή Αγελάδα του προϋπολογισμού; Είσαι αριστερός. Ζητάς έλεγχο της αποτελεσματικότητας των δαπανών; Είσαι κοινωνικά ανάλγητος."

Σωστά όλα αυτά. Αλλά κάπου εδώ τελείωνουν και τα σωστά του κ. Τατούλη! Συνεχίζει λέγοντας:

"Προφανώς δεν θυμάται (σ.σ.: η αριστερά) ότι πρόσφατα έχασε μια ολόκληρη ήπειρο…"

Η αριστερά πρόσφατα έχασε μια ολόκληρη ήπειρο, την Ευρώπη. Σύμφωνοι αλλά πρόσφατα κέρδισε μια άλλη ήπειρο, τη Λ. Αμερική. Και η διαφορά στις δυο περιπτώσεις ήταν ότι ενώ στην Ευρώπη η δεξιά κέρδισε με ΚΠΣ και "αγοράζοντας" αυτή τη νίκη, στη Λ. Αμερική η αριστερά κέρδισε λόγω της πραγματικά αριστερής διακυβέρνησης του Τσάβες στη Βενεζουέλα. Οι πολίτες των υπόλοιπων χωρών βλέποντας την πρόοδο της Βενεζουέλας ψήφισαν αντίστοιχα αριστερές κυβερνήσεις. Σε αντίθεση με εδώ οι ψήφοι δεν "εξαγοράστηκαν". Σε αντίθεση με εδώ, οι λαοί εκεί είναι ευχαριστημένοι. Σε αντίθεση με εδώ οι αυξήσεις του κατώτατου μισθού, στη Βενεζουέλα τουλάχιστον είναι θεματικές (228 δολάρια πρόπερσι, 286 πέρυσι, 375 φέτος)!

"
Αντίθετα με τον λαομίσητο φιλελεύθερο που παρουσιάζεται ως ικανός να ξεπουλήσει τα πάντα. Άσχετα αν αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Άσχετα που με αριστερές πολιτικές απομονώσαμε τη χώρα τη δεκαετία του 80 και του 90 με τη στρατηγική που χαράξαμε για παράδειγμα για τα μάρμαρα και τους ατελέσφορους «αριστερούς» συναισθηματισμούς."

Δηλαδή δεν φαίνεται το ξεπούλημα των πάντων; Και τη διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ τη δεκαετία του 80 και του 90 τη χαρακτηρίζετε αριστερή;


Κύριε Τατούλη, πέραν του να μας εξηγήσετε τα λάθη των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ μπορείτε να μας εξηγήσετε εσείς τα καλά της δεξιάς; Γιατί λέτε ότι κανένας δεν έχει αναφέρει τα θετικά του καπιταλισμού, αλλά ούτε εσείς θέλετε να μας τα εξηγήσετε. Πείτε μας επιτέλους βλέπετε το πρόβλημα της ακρίβειας; Ξέρετε ότι υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να πληρώσουν ενοίκιο-λογαριασμούς-πετρέλαιο κλπ; Τι προτείνει η δεξιά για όλα αυτά; Να αυξήσουμε το κέρδος των επιχειρήσεων;

EcoNEWS ή οτι-να-ναι-NEWS;

Το χθεσινοβραδινό οικολογικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ είχε αρκετές δόσεις παραπληροφόρησης!!! Αναφέρθηκε στην πυρηνική ενέργεια και στις επιπτώσεις της. Ο ΣΚΑΙ όμως παραπληροφόρησε τον κόσμο. Μας είπε τι προκάλεσαν οι πυρηνικές δοκιμές της Γαλίας στα θαλάσσια οικοσυστήματα και τις συνέδεσε με την παραγωγή πυρηνικής ενέργειας. Σαν να λέμε να καταργηθούν τα μαχαίρια επειδή κάποιοι τα παίρνουν και σφάζουν κόσμο.

Μας είπε για την είσοδο των τεσσάρων πετρελαικών εταιριών (Exxon Mobil, Shell, Total και ΒΡ) ξανά στην εξόρυξη πετρελαίου στο Ιράκ μετά από 36 χρόνια. Το παρουσίασε σαν ...άνοιγμα του Ιράκ στη Δύση, ώστε να επωφεληθεί από τη δυτική τεχνολογία!!! Ξέχασε να πει ότι έγινε με απευθείας ανάθεση, χωρίς διαγωνισμό, από το ιρακινό υπουργείο πετρελαίου που διόρισαν οι ΗΠΑ... Αυτό είναι αντικειμενική ενημέρωση;

ΥΓ.: ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΥΡΗΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΥΣΗΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ. Είχα τη χαρά να φιλοξενήσω σε σχόλια προηγούμενου post μου την άποψη ενός επιστήμονα, του κ. Μαραμαθά που ασχολείται με την πυρηνική ενέργεια, για το θέμα, και ομολογώ πως με έπεισε για τη χρησιμότητα ενός πυρηικού εργοστασίου για τη χώρα μας. Βέβαια αυτό είναι άσχετο με την παραπληροφόρηση της εκπομπής.

Τρίτη 24 Ιουνίου 2008

Μήπως πρέπει να ξεκινήσει η αυτορύθμιση στο ιντερνετ;


Κάποιοι που πληγώθηκαν πολύ από τα blogs, άρχισαν να τα πολεμούν! Κάποιοι των οποίων οι ύποπτες κινήσεις στην ...Ελβετία ήρθαν στο φως μέσα από τα blog, τώρα λερώνουν και την blogοσφαιρα. Βρήκαν τον καλύτερο τρόπο. Άνοιξαν ένα blog και εκτοξεύουν λάσπη προς κάθε κατεύθυνση, θέλοντας να δώσουν κίνητρα για τη φίμωση των blogs. Μήπως ήρθε η ώρα να τους διώξουμε, και να δείξουμε ότι η αυτορύθμιση του ίντερνετ δεν είναι ουτοπία;

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Blogger-ικη Καμπανια




Μας το ζητήσατε . Και εμείς το ζητήσαμε από τον καλλιτέχνη της blogoσφαιρας bang-gr.

Το αποτέλεσμα ;

Οι τρεις εικόνες που βλέπετε.

Καλούμε λοιπόν όλους τους bloggers να αναρτήσουν μια από τις εικόνες σε κάποιο μέρος του ιστολόγιου τους.

Ανεξάρτητα από το κόμμα που ψηφίζει ο καθένας , όσοι πληρώθηκαν από την Siemens , πρέπει να τιμωρηθούν .

Όχι με πρόστιμα και αστείες ποινές .

Να απονεμηθεί δικαιοσύνη . Οι ένοχoi να φυλακιστούν .

Γαλάζιοι , πράσινοι , γαλαζοπράσινοι .

Δεν θέλουμε άλλες δικες για τα μάτια του κόσμου .

Κοροϊδεψαν τον ελληνικό λαό . Δεν εκτίμησαν την εμπιστοσύνη που τους έδειξε .

Καλό ταξίδι στον Κορυδαλλό.

parapolitiki.blogspot.com

bang-gr.blogspot.com

Τρίτη 17 Ιουνίου 2008

Πέταξε τη μάσκα η Φιλελεύθερη Συμμαχία...

...για άλλη μια φορά!

Με ανακοίνωσή της υποστηρίζει τη Συνθήκη της Λισσαβόνας, όπως βέβαια και κάθε άλλη πρόταση υποδούλωσης της Ελλάδας από τους φίλους μας. Και αυτό γιατί "αυτή θα ανοίξει νέους ορίζοντες στην εμπέδωση του κράτους δικαίου, την ανάπτυξη της ελεύθερης οικονομίας και την προστασία των ατομικών δικαιωμάτων στην Ελλάδα και την Ευρώπη".

Το δημοψήφισμα λέει "θα έδινε μεγαλύτερη δημοκρατική νομιμοποίηση στη νέα Συνθήκη", αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν το προτείνει γιατί λέει ότι ο κόσμος είναι ανενημέρωτος και έχει άγνοια επί του θέματος!

Δηλαδή αν ενημερωνόταν ο κόσμος για τη Συνθήκη θα ψήφιζε υπέρ; Διαφωνώ! Γιατί αν ίσχυε αυτό, οι 250 από τους 300 που το υπερψήφισαν θα φρόντιζαν για την ενημέρωση του κόσμου, καθώς θα είχαν λιγότερο πολιτικό κόστος από την υπερψήφισή του. Κάνω λάθος; Αν η Φιλελεύθερη Συμμαχία πιστεύει ότι η Συνθήκη βοηθάει τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα θα φρόντιζε να ενημερώσει τον κόσμο. Όχι να βγάζει ανακοινώσεις του τύπου "είναι καλή η Συνθήκη πιστέψτε μας, αν είχατε ενημερωθεί θα το βλέπατε"!

Και αυτός ο πρωθυπουργός της Ιρλανδίας, που λέει ότι ο λαός παραπληροφορήθηκε και καταψήφισε τη Συνθήκη, ας φρόντιζε να τον ενημερώσει καλύτερα αν έτσι νομίζει. Ποιος έχει την ευθύνη να ενημερώσει τον κόσμο δηλαδή;

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2008

Ρε Γρίβα...

Είχα δει τον Κλεάνθη Γρίβα στην εκπομπή Ράδιο Αρβύλα να μιλάει για την αποποινικοποίηση των ναρκωτικών. Σκέφτηκα καλεσμένος του Κανάκη είναι γι'αυτό τον υποστηρίζει στο θέμα της αποποινικοποίησης. Σε αυτήν την εκπομπή βέβαια ο Σερβετάς (παντρεμένος με παιδί) πιο ώριμα σκεπτόμενος ήταν ο μόνος που ψιλοδιαφωνούσε και δε μιλούσε και πολύ (και καλά έκανε)...

Τώρα ο Γρίβας δημοσίευσε στο zougla.gr ένα άρθρο που αφορά το ίδιο θέμα. Γράφει ότι ο κατασταλτικός μηχανισμός είναι αυτός που οδηγεί όλο και περισσότερους νέους στα ναρκωτικά. Μιλάει πλέον για ηρωίνη, κάτι που δεν τόλμησε στην τηλεόραση όπου μιλούσε για χασίς. Έλεγε μάλιστα ότι το χασίς δεν κάνει κακό στην υγεία, αντίθετα με έρευνες επιστημόνων που δείχνουν τη μείωση της διαμέτρου του ιππόκαμπου (με αποτέλεσμα μείωση της ικανότητας μάθησης, μνήμης κλπ). Αλλά δε μας γράφει αν η ηρωίνη κάνει κακό στην υγεία.

Περιγράφει τα τεράστια κέρδη των εμπόρων ναρκωτικών, την αλματώδη αύξηση των χρηστών, αλλά και των θανάτων από ναρκωτικά. ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΛΥΣΗ. Εκτός αν η λύση είναι μόνο η αποποινικοποίηση. Δηλαδή αύριο αν επιτραπούν τα ναρκωτικά, θα σταματήσει και η χρήση τους; Πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτή τη λογική...

Γράφει: "Η επιλογή μιας άλογης, απορριπτικής και κατασταλτικής αντιμετώπισης δημιουργεί ένα πλήθος προβλημάτων εκ του μη όντος"!!!

Με την ίδια λογική προτείνω να επιτραπεί η παιδοφιλία, επειδή ο κατασταλτικός μηχανισμός εναντίον της είναι αυτός που δημιουργεί το πρόβλημα! Προτείνω να επιτρέπονται οι ληστείες και έτσι αυτοί που το έκαναν για μαγκιά θα σταματήσουν να το κάνουν. Μα είναι λογική αυτή;

Δηλαδή για να καταλάβω: Ο Γρίβας δε θα είχε πρόβλημα να πουλάνε ναρκωτικά έξω από το σχολείο του υιου του; Ή ως δια μαγείας με την αποποινικοποίηση τα ναρκωτικά θα πάψουν να υπάρχουν;

Εννοείται ότι έχει δίκιο εκεί που λέει ότι αυτή η αγορά δημιουργεί ανθρώπους με μεγάλη οικονομική και, κατά συνέπεια, πολιτική ισχύ. Και αυτό είναι πολύ εύκολο να το διαπιστώσουμε. Αυτή η "επιχείρηση κάθαρσης" των Ζωνιανών τι άλλο ήταν εκτός από αναδιανομή της πίτας;

Τι απέφερε δηλαδή αυτή η πολιτική βούληση της κυβέρνησης εναντίον των συμμοριών που διακινούν ναρκωτικά; Συνελήφθη κάποιος από τα Ζωνιανά για εμπορία ναρκωτικών; Καταστράφηκαν όλες οι φυτείες ναρκωτικών στην περιοχή; Υπήρξαν ανάλογες "εκκαθαρίσεις" και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, όπως είχαν προαναγγείλει; Όχι! Και αυτό γιατί ακόμη τότε δεν είχε ενημερωθεί ο πρωθυπουργός ποιος κρύβεται πίσω από όλα αυτά...

Το μόνο που έγινε στα Ζωνιανά ήταν ότι χρησιμοποιήθηκε η αστυνομία για να ξαναμοιραστεί η τράπουλα. Μόνο αυτό τους ενδιαφέρει. Η ...μοιρασιά της πίτας (το ξαναγράφω για να το εμπεδώσουν κάποιοι)...


Κυριακή 15 Ιουνίου 2008

Φυλακές ανοιχτών θυρών...


...προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ. Δίπλα ένα μέρος του δελτίου τύπου του κόμματος με κάποιες ...ενδιαφέρουσες απόψεις! Πως είναι δυνατόν να καταγγέλουν τη μη ελεύθερη κυκλοφορία εντύπων και βιβλίων στις φυλακές όταν ποτέ δεν καταδίκασαν τις επιθέσεις με μολότωφ σε βιβλιοπωλεία (του Γεωργιάδη, τον Πελασγό και όποιο άλλο διοργανώνει εκδηλώσεις που δεν πολυγουστάρουν...); Πως μπορει να καταγγέλλει την ασκηση σωματικής βίας στις φυλακές όταν δεν καταδίκασε την επίθεση στους δυο φύλακες του ΑΠΘ που δέχτηκαν επίθεση από μια ομάδα ψευτόμαγκες (για να μην πω τίποτα χειρότερο);

ΦΥΣΙΚΑ και πρέπει να κυκλοφορούν βιβλία και άλλα έντυπα στις φυλακές ελεύθερα, ΦΥΣΙΚΑ και πρέπει να σεβόμαστε τα δικαιώματα των κρατουμένων και να τους προστατεύουμε από άσκηση σωματικής βίας, αλλά ...μόνο αυτούς; Τους νόμιμους πολίτες που κυκλοφορούν στο δρόμο να τους προστατέψουμε από κάποιους αλήτες με μολότωφ που κυκλοφορούν ελεύθεροι; Πολύ ...μονόπλευρα δεν τα βλέπει τα πράγματα ο ΣΥΡΙΖΑ; Πολύ ...δημοκρατικά;

Αν έκαναν το ίδιο αυτοί που ανήκουν στο συνάφι του Γεωργιάδη θα τους έλεγαν φασίστες (και θα ήταν). Οι κουραδόμαγκες με τις μολότωφ τι είναι; Μαχητές για τη δημοκρατία;

Πέμπτη 29 Μαΐου 2008

Σαηεντολογία και προσηλυτισμός (;)


Το ΚΕΦΕ της Σαηεντολογίας παλιότερα έδρευε στη διεύθυνση Πατησίων 200. Το ΚΕΦΕ όμως με δικαστική απόφαση του Εφετείου Αθηνών έκλεισε. Παρόλα αυτά φαίνεται πως η "εκκλησία της Σαηεντολογίας" δεν το έβαλε κάτω. Ακριβώς στην ίδια διεύθυνση λειτουργεί σήμερα το "Ελληνικό Κέντρο Διανοητικής και Σαηεντολογίας"!!! Σαν να μην πέρασε μια μέρα...

Έπεσε κατά τύχη στα χέρια μου μια επιστολή της προς έναν "πελάτη". Πέρα από τα διαφημιστικά φυλλάδια που περιείχε ο φάκελος για να διαφημίσουν τα βιβλία του ιδρυτή της Ρον Χάμπαρντ, είχε και μια επιστολή, αυτή που βλέπετε δίπλα (είναι η πρώτη σελίδα που έχει το ζουμί (!), ένα λάθος στο σκανάρισμα την έβγαλε σε χάλια ποιότητα και μεγάλο μέγεθος, αλλά θα επανορθώσω...).

Πέρα λοιπόν από το γεγονός ότι όσοι θα πάνε στο συνέδριο που διαφημίζεται στην επιστολή θα βελτιώσουν τη ζωή τους, θα γίνουν ακόμα και πρωθυπουργοί αν θέλουν (...) - εγώ τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω - μας εξηγεί ότι μπορούμε να φέρουμε μαζί μας και τους φίλους μας (τι φιλόξενοι άνθρωποι). Και λίγο παρακάτω μας ξαναλέει ότι θα μάθουμε 2 πολύ σημαντικά πράγματα! Το εξής ένα:

Πως θα κάνουμε κάποιον να ενδιαφερθεί για οποιοδήποτε θέμα και (αυτό που τους ενδιαφέρει...) για τη Σαηεντολογία! Τώρα αυτό με την προσέλκυση του κόσμου στη Σαηεντολογία (εφόσον θέλει να θεωρείται θρησκεία) γιατί μου κάνει κάτι από προσηλυτισμό; Έχω άδικο;

Για να μην αναφερθώ και στις ερωτήσεις της λίστας του Χάμπαρντ που φανερώνει τις διαστροφικές του τάσεις. Θα μάθουμε να διαχειριζόμαστε τις σχέσεις μας κλπ. Στην ουσία θέλει να έχει την εξομολόγηση του καθενός ώστε να τον ελέγχει. Τι πιο ισχυρό εργαλείο ελέγχου του καθενός από τη γνώση της προσωπικής ζωής του;

ΥΓ.: Η Σαηεντολογία εκδίδει και περιοδικό που φέρει τον τίτλο "Ελευθερία Έκφρασης". Μόνο που για να εκφραστείς για τη Σαηεντολογία πρέπει να ζητήσεις άδεια για τα κατωχυρωμένα δικαιώματά της για το σήμα και για το όνομά της...

Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

Ενεργοί πολίτες...

Μάλλον έχουμε παρεξηγήσει λίγο τον όρο. Ενεργοί πολίτες είναι αυτοί που ουσιαστικά διεκδικούν τα δικαιώματά τους από την εκάστοτε κυβέρνηση, αυτοί που της δείχνουν τον τρόπο να κυβερνήσει. Σκεφτείτε όταν βγει το αθωωτικό πόρισμα για τις μίζες της Μήζενς, να κατεβεί στο Σύνταγμα 500.000 κόσμος!!! Δε θα τολμούσαν να ξανακάνουν τα ίδια. Αλλά ο ωχαδερφισμός μας είναι τόσο μεγάλος που απλά θα πούμε "λες και δεν το ξέραμε...". Έτσι τα πράγματα δεν πρόκειται να αλλάξουν.

Βέβαια ενεργοί πολίτες δεν μπορεί να είμαστε μόνο εκεί που μας συμφέρει. Δεν μπορεί ο υπάλληλος του ΟΤΕ (που είναι της μόδας) που σε έβριζε όταν έμπαινες στο κατάστημα, να βγαίνει και να διαμαρτύρεται για την πώληση του ΟΤΕ. Δεν μπορεί εμείς οι φοιτητές να αγωνιζόμαστε για το άσυλο και ταυτόχρονα να επιτρέπουμε στους μπαχαλάκηδες να μπαίνουν μέσα στις αίθουσες να σπάνε και να καίνε κάλπες εκλογών κλπ. Δεν μπορεί ο ιδιοκτήτης του καταστήματος που προσπαθεί να κλέψει με κάθε τρόπο τον πελάτη του, να βγαίνει και να διαμαρτύρεται όταν τον κλέβει το κράτος. Και φυσικά δεν αναφέρομαι στις πλειονότητες των παραπάνω ανθρώπων, αλλά σε αυτούς που επιτρέπουν τέτοια φαινόμενα.

Ας πάω για παράδειγμα στο πανεπιστημιακό άσυλο που είναι πιο κοντά μου σαν θέμα μια και είμαι φοιτητής. Το άσυλο είναι ένα δικαίωμα που κατακτήθηκε με αγώνες και αίμα. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να αφήνουμε τον οποιονδήποτε να το καταχράζεται για να κάνει "ότι γουστάρει" μέσα στους χώρους των πανεπιστημίων. Το άσυλο βέβαια είναι ότι δημοκρατικότερο μπορεί να υπάρξει. Η απόλυτη ελευθερία λόγου. Είναι όμως σαν τη γιορτή της μητέρας!!! Έχουμε ορίσει μια μέρα το χρόνο να την τιμάμε από τύψεις που δεν την τιμάμε όλον τον υπόλοιπο χρόνο! Τι σημαίνει άσυλο; Γιατί δεν επιτρέπεται η απόλυτη ελευθερία λόγου και σε όλα τα υπόλοιπα μέρη; Εξάλλου η αξιοπιστία του καθενός κρίνεται. Ποιος ο λόγος να υπάρχει πχ η συκοφαντική δυσφήμιση; Μόνο για να προστατεύει τους κυβερνώντες. Αν εγώ βγαίνω στο δρόμο και φωνάζω "τα παίρνει ο τάδε" συνέχεια μάλλον θα με περάσουν για τρελό. Εκτός αν έχουν υποψίες ότι ο τάδε τα παίρνει όντως...

Ας κοιτάξουν λοιπόν οι ευσυνείδητοι δημόσιοι υπάλληλοι να βάλουν στον ίσιο δρόμο τους ασυνείδητους, και όχι το αντίθετο. Να τους αναγκάσουν στο κάτω κάτω. Ας κοιτάξουμε οι φοιτητές να προστατέψουμε οι ίδιοι το άσυλο. Και το αυτό ισχύει σε όλες τις "συντεχνίες". Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να προστατέψουμε τα δικαιώματά μας. Αλλιώς δίνουμε το δικαίωμα στον καθένα να μας τα καταργήσει. Αυτό σημαίνει ενεργός πολίτης, κατά την άποψή μου τουλάχιστον...

Θα θυμίσω ότι στην αρχαία Αθήνα (ίσως στο δημοκρατικότερο πολίτευμα που υπήρξε ποτέ) οι κυβερνώντες ήταν υποχρεωμάνοι να εμφανίζονται δημοσίως και να αντιμετωπίζουν την μήνιν και τις κατηγορίες των Αθηναίων πολιτών (ακόμα και ανυπόστατες). Κοιτάζοντας τόσο πίσω βλέπουμε πόσο πιο πίσω είμαστε εμείς!!!

Πρέπει να διορθώσουμε πρώτα την καμπούρα μας και μετά να κοιτάξουμε να διορθώσουμε τους άλλους. Το κάθε κράτος έχει την κυβέρνηση που του αξίζει. Δεν μπορεί να ψηφίζουμε "για να βγει ο Γιαννάκης (τυχαίο) βουλευτής, μπας και μας βολέψει" και όταν κάποιος άλλος βάζει μέσον να "είμαστε η χειρότερη και πιο αδιόρθωτη χώρα στον κόσμο". Αυτά τα όλιγα, έτσι απλά για να δούμε, πως εμείς είμαστε που οδηγούμε το σύστημα στη διαφθορά και κανένας άλλος.

Για έναν γάμο χρειάζονται πάντα δυο που είχε πει και κάποιος άλλος...

Τρίτη 6 Μαΐου 2008

Πυρηνική ενέργεια στην Ελλάδα!

Μια και η χώρα μας εκδιώστηκε κακήν κακώς από την συνθήκη του Κιότο, γιατί να μην φτιάξει και κανένα πυρηνικό εργοστασιάκι; Σίγουρα θέλει πολύ συζήτηση το θέμα και τα μέτρα ασφαλείας ενός τέτοιου εγχειρήματος, και ίσως να είναι και επωφελές. Διαβάζω στο troktiko την αντίδραση του βουλευτή του ΣΥΝ, Παπαγιαννάκη, για την ανάπτυξη πυρηνικού προγράμματος στην Ελλάδα... Για ποιο λόγο τέτοια αντίδραση;

Μετά θυμήθηκα μια ανακοίνωση της Οικολογικής Παρέμβασης κατά οποιουδήποτε πυρηνικού προγράμματος στα Βαλκάνια, με αφορμή μια πρόταση της Γαλλίας προς την Αλβανία για δημιουργία γαλλικού πυρηνικού εργοστασίου στην τελευταία. Όλα αυτά φαντάζομαι είναι στο πλαίσιο της επανάστασης και της αντίδρασης του ΣΥΡΙΖΑ προς τις ΗΠΑ; (...)

Θυμίζω ότι οι ΗΠΑ είναι αυτές που αντιδρούν σε οποιοδήποτε πυρηνικό πρόγραμμα ανά τον κόσμο θέλοντας προφανώς να έχουν την αποκλειστικότητα... Αφήνω λοιπόν τον Παπαγιαννάκη στον επαναστατικό του αγώνα, και περιμένω μια αντιαμερικάνικη δήλωση από κάποιον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, για οποιοδήποτε θέμα. Περιμένω μάταια;

Πέμπτη 1 Μαΐου 2008

Ποια ακρίβεια; Ο υπερπληθυσμός είναι το πρόβλημα!

Ακούω και διαβάζω όλους τους ειδήμονες να μιλάνε και να γράφουν για την ακρίβεια στον κόσμο κλπ. Σύμφωνοι αλλά από που προέρχεται αυτή η ακρίβεια; Από τον υπερπληθυσμό για τον οποίο τίποτα δεν ακούω στις τηλεοράσεις, τίποτα δε διαβάζω στις εφημερίδες. Άλλωστε η ακρίβεια πουλάει σαν θέμα. Γιατί να το ρισκάρουν οι άνθρωποι να μιλήσουν για τον υπερπληθυσμό; Σε ποιον να ρίξουν τις ευθύνες για να δημιουργηθεί ένα πιασάρικο θέμα;

Πριν από λίγα χρόνια λοιπόν στην Αίγυπτο (αν θυμάμαι καλά) είχε γίνει μια συνάντηση όλων των θρησκευτικών ηγετών κάθε θρησκείας (!!!) με θέμα αυτήν την αναπάντεχη για τη γη ραγδαία αύξηση του πληθυσμού. Ο σκοπός ήταν να αποφασιστεί αν και με ποιο τρόπο θα έπρεπε μέσα από τις θρησκείες να πείσουν τον κόσμο για το μέγεθος του προβλήματος και για τον τρόπο λύσης. Αυτός που αντέδρασε τότε ήταν ο Πάπας της Καθολικής Εκκλησίας!

Θα προσπαθήσω να κάνω μια απλοική ανάλυση για το τι προβλήματα προκαλεί ο υπερπληθυσμός, και πως σχετίζεται με την ελεύθερη αγορά, τον σοσιαλισμό και τον κομμουνισμό... Η γη μπορεί να παράγει συγκεκριμένες ποσότητες πρώτων υλών. Ας δούμε πως τις κατανέμει κάθε οικονομικό σύστημα


Ελεύθερη αγορά

Η ελεύθερη αγορά έχει νόημα μόνο στην περίπτωση που οι πρώτες ύλες της γης είναι πρακτικά άπειρες. Αυτό σημαίνει ότι όποιος είναι άνεργος πρέπει να έχει τη δυνατότητα να καλλιεργήσει ένα τμήμα γης και να παράγει μόνος του τις απαραίτητες τρόφες για τη διαβίωσή του. Η σημερινή κατάσταση στον κόσμο βέβαια είναι πολύ μακριά από αυτό το μοντέλο. Τόσο μακριά είναι και η ρεαλιστική εφαρμογή της πλήρως ελεύθερης αγοράς στις σημερινές κοινωνίες. Διαβάζω συνεχώς και σε άλλα blogs (ο lupus είχε ένα post λίγο παλιότερα) ότι η ελεύθερη αγορά υφίσταται συνεχώς ήττες. Να είστε σίγουροι ότι οι ήττες που υφίσταται η ελεύθερη αγορά θα αυξάνονται όσο αυξάνεται ο πληθυσμός της γης.


Σοσιαλισμός

Το επόμενο στάδιο είναι ο σοσιαλισμός. Σύμφωνα με αυτόν πρέπει τα βασικά αγαθά διαβίωσης να παρέχονται από το κράτος όπως επίσης και μια στάνταρ ποιότητας ζωής. Από κει και πέρα ο καθένας έχει το δικαίωμα να δραστηριοποιηθεί ελεύθερα ώστε να εξασφαλίσει μια ακόμα καλύτερη ποιότητα ζωής. .Όσο περισσότερα χρήματα έχει κάποιος τόσο περισσότερο θα συμβάλλει στον κρατικό κουρβανά για την υλοποίηση του σοσιαλισμού. Φυσικά και τα 700 ευρώ που είναι ο μισθός ανειδίκευτου εργάτη δεν αντιπροσωπεύουν έναν υγιή σοσιαλισμό.


Κομμουνισμός

Το τελικό στάδιο είναι ο κομμουνισμός. Όταν τα αγαθά που μπορεί να παράξει η γη δεν είναι αρκετά (η είναι οριακά αρκετά) για να εξασφαλίσουν την καλή διαβίωση ακόμα και αν μοιραστούν ισομερώς σε όλους, τότε είναι απαραίτητο αυτά να μοιράζονται σε όλους ισομερώς ώστε να ζουν όλοι υπό τις ίδιες συνθήκες ανέχειας (εφόσον όπως είπα δε θα φτάνουν οι πρώτες ύλες να καλύψουν τις βασικές ανάγκες).


Δεν υπάρχει λοιπόν καλό και καλύτερο οικονομικό σύστημα. Υπάρχει το καλύτερα εφαρμόσιμο κάθε χρονική στιγμή. Προφανώς το ιδανικό είναι η ελεύθερη αγορά, αλλά πρέπει να συντρέχουν και οι συνθήκες που θα το επιτρέψουν. Η γη δεν μπορεί να φιλοξενήσει ούτε το 1/3 του σημερινού πληθυσμού με ελεύθερη αγορά. Σήμερα φαίνεται πως είναι απαραίτητος ο σοσιαλισμός, και όσο αυξάνεται ο πληθυσμός της γης τόσο πρέπει να σκληραίνει ο σοσιαλισμός, πλησιάζοντας τον κομμουνισμό. Αυτό βέβαια συνεπάγεται όπως προείπα και χαμηλότερο βιωτικό επίπεδο (όχι ο κομμουνισμός, αλλά το να φτάσουμε στο σημείο αυτός να είναι απαραίτητος).

Στην Αμερική αυτή τη στιγμή γίνονται προσπάθειες να παραχθούν βιοκαύσιμα από καλαμπόκι!!! Η γη είναι στα όριά της όσον αφορά τις παραγωγικές δυνατότητές της, και την υπερεκμετάλλευση που υφίσταται από τους ανθρώπους. Είναι επιβεβλημένη λοιπόν η μείωση του πληθυσμού της γης σε επίπεδα τέτοια που θα μπορούν άνετα να φιλοξενηθούν στον πλανήτη μας. Εννοείται ότι η μείωση δεν γίνεται σε 5-10 χρόνια, ούτε γίνεται με σκοτωμούς. Πρέπει να γίνει από γενιά σε γενιά με μέτρα που θα ληφθούν από τις κυβερνήσεις και θα προωθηθούν από τις θρησκείες.

Το σημερινό οικονομικό σύστημα βέβαια, δεν είναι σοσιαλισμός. Ποια κοινωνική πρόνοια προσπαθούν να μας πείσουν πως υπάρχει; Τα υπάρχοντα οικονομικά μέτρα είναι στο όριο της ανέχειας, όπως ήταν πάντα. Τόσα όσα ακριβώς χρειάζονται για να μην επαναστατεί ο κόσμος, και να τους ανέχεται με την ελπίδα ενός καλύτερου αύριο! Τα δυο άκρα του σοσιαλισμού είναι ο υγιής σοσιαλισμός που σημαίνει καμια 1500αριά ευρώ μισθό για τον ανειδίκευτο εργάτη, και η μη ύπαρξη σοσιαλισμού-καμιά κοινωνική πρόνοια σε άνεργους, καμιά νομοθετική προστασία στους εργάτες κλπ. Ναι αλλά η πρώτη περίπτωση κοστίζει πολύ στο κεφάλαιο, ενώ στην δεύτερη όλοι αυτοί οι άνεργοι κλπ, αποτελούν εν δυνάμει επαναστάτες, καθώς δεν έχουν τίποτα να χάσουν. Οπότε εφαρμόζουν τη μέση λύση που είναι η πιο ανώδυνη για αυτούς: 700 ευρώ...

Θέλω να ξανατονίσω ότι το πρόβλημα δεν είναι η ακρίβεια, η ελεύθερη αγορά κλπ. Το πρόβλημα είναι ο υπερπληθυσμός, που προκαλεί όλα τα παραπάνω. Και όλες οι συμβουλές για το πως θα εξοικονομίσουμε ενέργεια, νερό κλπ. πρέπει να είναι προσωρινές συμβουλές μέχρι να ληφθούν τα μέτρα μείωσης του παγκόσμιου πληθυσμού. Γιατί έστω ότι κάνοντας οικονομία μπορούμε να ζήσουμε με τα μισά τρόφιμα, με τη μισή ενέργεια κλπ. Το μόνο κέρδος που θα έχουμε είναι ότι η γη θα μπορεί να φιλοξενήσει τον διπλάσιο πληθυσμό, δηλαδή 40-50 χρόνια με τον σημερινό εκθετικό ρυθμό αύξησης του πληθυσμού. Μετά; Κι άλλη οικονομία; Για ποιο λόγο όλα αυτά;

Περιμένω τις απόψεις σας, τις διορθώσεις αλλά και τις βρισιές ακόμα (!) αν κάποιος νομίζει ότι θίγεται το οικονομικό μοντέλο που υποστηρίζει από αυτά που έγραψα...

Τετάρτη 30 Απριλίου 2008

"Επίθεση" στον τάφο του Φιλίππου από Σκοπιανό Ακαδημαϊκό σε συνεργασία με ΕΛΛΗΝΙΔΑ καθηγήτρια!

Το παρακάτω κείμενο που μιλάει για μερικούς ακόμα ...Έλληνες καλοθελητές φιλοσκοπιανής προπαγάνδας, και είναι από το macedonia-greece.blogspot.com


Σε προηγούμενο άρθρο σχετικά με τη συνεχιζόμενη Σκοπιανή προπαγάνδα είχε αναφερθεί ένας Σκοπιανός ακαδημαϊκός του Πανεπιστημίου της Πενσυλβανίας που λέγεται Eugene Borza και ο οποίος διαφημίζεται ως ο ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΣ (!) επί της αρχαίας Μακεδονίας παρόλο που ΟΥΤΕ ΖΕΙ...ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ από αυτήν! Συνεργάστηκε με την Ελληνίδα (!) καθηγήτρια Όλγα Παλαγγιά , (συμμετοχή σε πρόγραμμα τιυ ιδρύματος Ωνάση) προκειμένου να διαψεύσουν τον Μανώλη Ανδρόνικο σχετικά με τους τάφους της Βεργίνας!

Στην Ελλάδα ΠΑΝΤΑ θα υπάρχουν καλοθελητές, έτοιμοι να καταφερθούν εναντίον της χώρας που ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ με παχυλούς μισθούς!

(Είναι γνωστό άλλωστε ότι οι Έλληνες φιλοσκοπιανοί είναι κυρίως υπάλληλοι του Ελληνικού Δημοσίου κι κατ’ επάγγελμα παράσιτα της τσέπης του Έλληνα Φορολογούμενου).

Κάποιοι «χτυπούν» την Ελλάδα με αντάλλαγμα ... κάποια απλά λόγω έμφυτης ηλιθιότητας!
Κι επειδή είναι γνωστή και αισθητή η Αμερικανική πίεση και βιασύνη για "κλείσιμο" του Σκοπιανού πριν τις εκλογές στις ΗΠΑ ,

είδαμε τη θεωρία του Σκοπιανού Ακαδημαικού να δημοσιεύεται στο Αμερικανικό National Geographic που στην Ελλάδα εκπροσωπείται από τον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη.

Διαβάζουμε σχετικά στο ΕΘΝΟΣ (29/4/08)
Το Νάσιοναλ Τζεογκράφικ αμφισβητεί τον Ανδρόνικο με σκοπιανή... ομπρέλα
Ακόμη μία φορά, τα συμπεράσματα του Μανόλη Ανδρόνικου για τους βασιλικούς τάφους της Βεργίνας αμφισβητούνται. Αυτή τη φορά, μέσω του Νάσιοναλ Τζεογκράφικ (National Geographic) και σε μια περίεργη συγκυρία: ενώ το Σκοπιανό με τις αμερικανικές πιέσεις προς την ελληνική πλευρά...βρίσκεται στην επικαιρότητα.Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Ν. Τζ.» που αναπαράγεται σε πολλές αρχαιολογικές ιστοσελίδες ανά τον κόσμο, ο τάφος ανήκει στον Φίλιππο τον Αριδαίο και στη σύζυγό του και όχι στον Φίλιππο τον Β τον πατέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Παρουσιάζονται επιχειρήματα του Ευγένιου Μπόρζα από τα Σκόπια, που έχει συνεργαστεί με μια Ελληνίδα καθηγήτρια πανεπιστημίου, την Ολγα Παλαγγιά.
Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, ο τάφος δεν είναι του Φιλίππου. Το περίεργο είναι πώς φτάσαμε σε αυτή την τόσο ευρεία δημοσίευση.

Τον περασμένο Ιανουάριο το Αμερικανικό Ινστιτούτο Αρχαιολογίας, του οποίου στέλεχος είναι ο κ. Μπόρζα, διοργάνωσε ένα συνέδριο με τίτλο «Η χρονολόγηση των βασιλικών μακεδονικών τάφων στη Βεργίνα».

Στο συνέδριο αυτό πήραν μέρος όσοι συμφωνούν πως οι τάφοι δεν ανήκουν στον Φίλιππο τον Β', αλλά κανείς από την άλλη πλευρά. Δηλαδή, δεν μίλησαν οι μαθητές του Ανδρόνικου, οι οποίοι μάλιστα μετείχαν στις ανασκαφές και στη μελέτη του υλικού. Πολύ απλά, επειδή δεν εκλήθησαν.
(Σημ.blogger: Κλασική τακτική των Σκοπιανών να συζητούν αναμεταξύ τους)

Τώρα, τα βασικά συμπεράσματα του συνεδρίου παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα του αμερικανικού περιοδικού Νάσιοναλ Τζεογκράφικ χωρίς, και πάλι, να έχει αναζητηθεί κάποιο επιχείρημα από εκείνους που υποστηρίζουν τα αντίθετα. Επίσης, ο κ. Μπόρζα και η κ. Παλαγγιά εκπονούν ανάλογη εργασία για το Γερμανικό Αρχαιολογικό Ινστιτούτο, σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα.

Η Ελλάδα μοιάζει να είναι απούσα από αυτήν τη συζήτηση. Ιδιαίτερα σε αυτούς τους καιρούς, οπότε οι Σκοπιανοί πιάνονται από κάθε είδους επιχείρημα, μια αντιστροφή της αρχαιολογίας θα τους βόλευε πολύ.

Δηλαδή, θα έκαναν τα πάντα για να αποδείξουν πως οι Αιγές, που έχουν ταυτιστεί με τη Βεργίνα από τον Μανόλη Ανδρόνικο, δεν είναι εκεί. Θα τους βόλευε πολύ να ενσπείρουν αμφιβολίες περί του αν οι Αιγές βρίσκονται επί ελληνικού εδάφους.

Η αρχαιολογία θα πρέπει να στηρίζεται στα δεδομένα της έρευνας και να μη τα ερμηνεύει κατά το δοκούν. Ο αείμνηστος Μανόλης Ανδρόνικος και οι συνεργάτες του είχαν αδιάσειστα επιχειρήματα όταν μίλησαν για Αιγές και Βασιλικό Τάφο του Φιλίππου.

Τα επιχειρήματα εξακολουθούν να ισχύουν. Αλλά πώς να μιλήσει κανείς για τη διαφαινόμενη διαστρέβλωσή τους όταν μέσα στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο στέλεχος του υπουργείου Πολιτισμού είπε με πόζα πως η Βεργίνα δεν είναι οι Αιγές και κανείς δεν τον έστειλε να διαβάσει αρχαιολογία;

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΩΤΤΗ

Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

Μια ιστορία για ...αγρίους!

Αυτό που γράφω το διαβάζετε αποκλειστικά με δική σας ευθύνη!!! Είναι μια σκέψη που μου ήρθε στο μυαλό με αφορμή τις σημερινές πυρκαγιές στην Κρήτη. Το ερώτημά μου λοιπόν είναι αν οι δορυφόροι έχουν τη δυνατότητα να εκπέμψουν ακτίνες λέιζερ! Η τεχνολογία που απαιτείται γι'αυτό, είναι αρκετά παλιά και το μόνο που χρειαζόταν ήταν να το είχαν σκεφτεί όταν τους έστελναν στο διάστημα. Αν ήθελαν οι κατασκευαστές τους, τότε πολύ εύκολα θα μπορούσαν να φέρουν πομπό ακτίνων λέιζερ οι δορυφόροι. Επίσης πολύ εύκολο θα ήταν να σημαδέψουν συγκεκριμένο μέρος της γης. Μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να ανάβουν κάποιες πυρκαγιές με αυτόν τον τρόπο; Ακόμα και να το υποψιαζόταν, θα τολμούσε ο πρωθυπουργός μιας χώρας να πει μια τέτοια εν δυνάμει ανοησία - εδώ εγώ, μέσα από την ανωνυμία του blog, και πάλι με δισταγμό το γράφω... Με αφορμή λοιπόν το βέτο μας και την ερχόμενη σύνοδο της Ε.Ε. για την ένταξη των Σκοπίων, μήπως αυτές οι ...λίγες πυρκαγιές είναι ...προειδοποιητικές βολές; Λέτε να ζήσουμε φέτος τη συνέχεια της περσινής θλιβερής ιστορίας;

Οι ακτίνες λέιζερ είναι μονοχρωματικές ακτινοβολίες, δλδ κύματα ίδιας συχνότητας, καταφέρνοντας έτσι να μη διασπώνται στις συνεχόμενες διαθλάσεις που υφίστανται και μπορούν με αυτόν τον τρόπο να φτάνουν σε μεγάλες αποστάσεις σχεδόν αναλοίωτα. Μπορούν εύκολα να φτάσουν στο φεγγάρι, που βρίσκεται σε απόσταση 300.000 χλμ, πόσο μάλλον από τους δορυφόρους στη γη σε απόσταση 300 χλμ μόλις! Σημειώνω ότι αν αυτές οι ακτίνες είναι υπέρυθρες ή υπεριώδεις δεν φαίνονται με γυμνό μάτι παρά μόνο με ειδική κάμερα. Πως μπορεί απλοί άνθρωποι να έβαλαν φωτιές με μέτωπα δεκάδων χιλιομέτρων; Παρά είναι τρελό το ...σενάριό μου, αλλά μπορεί κάποιος να το αποκλείσει;

Κυριακή 20 Απριλίου 2008

Ο ...Έλληνας έχει πολλά ποδάρια!!!

Υπάρχει ένα επίπεδο εξυπνάδας-παιδείας-μόρφωσης που χαρακτηρίζει κάθε λαό. Το θέμα είναι αν αυτό το επίπεδο είναι πάνω από το όριο που απαιτείται για να μπορούν να καταλάβουν την προπαγάνδα που ασκείται από την εκάστοτε εξουσία εις βάρος τους.

Στην Αμερική πχ, υπάρχουν 300.000.000 πολίτες, από τους οποίους λιγότεροι από 100.000.000 θεωρούν σημαντικό να ψηφίσουν. Οι άλλοι νομίζουν πως το μέλλον τους είναι εξασφαλισμένο (;) ή ότι δεν μπορούν να κάνουν και πολλά με την ψήφο τους.

Ας πάμε σε αυτά τα περίπου 100.000.000 πολιτών, που αποφασίζουν για το μέλλον της Αμερικής. Περίπου οι μισοί θα ψηφίσουν τους ρεπουμπλικανούς, και τον John McCain. Ο John McCain στήριξε την προεκλογική του εκστρατεία στην έκφραση "θα ψάξω και θα βρω τον Οσάμα Μπιν Λάντεν, όπου και αν χρειαστεί να πάω, ότι και αν χρειαστεί να κάνω". Μα φυσικά! Αφού είναι φιλαράκια. Μέτοχοι στις ίδιες εταιρίες, συμμέτοχοι στα ίδια οικονομικά συμφέροντα. Όταν λοιπόν για το μέλλον της Αμερικής - και συνεπώς ολόκληρης της ανθρωπότητας - αποφασίζουν άνθρωποι που ακόμα πιστεύουν ότι η 11/9 ήταν τρομοκρατική επίθεση, τα πράγματα είναι άσχημα. Δείχνει ότι η μόρφωση αυτών των ανθρώπων είναι κάτω από το προαναφερθέν όριο. Και αν σκεφτούμε ότι την παιδεία και τη μόρφωσή τους αναλαμβάνουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις των ΗΠΑ, μειώνοντας τη χρηματοδότηση της παιδείας χρόνο με τον χρόνο μπορούν να έχουν ες αεί τη μάζα κοιμισμένη.

Όταν ο Κίσινγκερ είπε ότι "...οι Έλληνες είναι αναρχικοί... και δύσκολα κουμαντάρονται. Γι’ αυτόν τον λόγο πρέπει να χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτισμικές τους ρίζες: έτσι ίσως καταφέρουμε να τους αναγκάσουμε να συμβιβαστούν. Εννοώ βέβαια να χτυπήσουμε την γλώσσα τους, την θρησκεία τους, τα πολιτισμικά και ιστορικά αποθέματα...", τι ακριβώς εννοούσε; Παραδεχόταν στην ουσία ότι το μορφωτικό-διανοητικό επίπεδο του ελληνικού λαού είναι πάνω από αυτό το όριο... Γνώριζε ότι δύσκολα θα περάσει οποιαδήποτε προπαγάνδα σε αυτόν. Γι'αυτό και υπέδειξε και τον τρόπο δράσης! Χτυπάμε την παιδεία, την ιστορία, και οτιδήποτε άλλο τους ενώνει μεταξύ τους, και τους ξεχωρίζει από τους άλλους λαούς. Αυτό όμως είναι που πρέπει να διατηρήσουν οι Έλληνες, την διαφορετικότητά τους. Και αυτό δεν είναι εθνικιστικό, όπως κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν. Κάθε λαός για να υπάρχει, πρέπει να σέβεται την ιστορία του και τις παραδόσεις του.

Όσοι λαοί λοιπόν είναι πάνω από αυτό το όριο έχουν κάποια ελπίδα να σωθούν. Όλοι οι υπόλοιποι είναι στο έλεος των κυβερνώντων τους, που καθορίζουν τη μόρφωσή τους και εννοείται ότι δε θα επιτρέψουν ποτέ να απομαζικοποιηθεί ο κόσμος. Μόνο ένας διαφωτισμός τους σώζει...

Η μάχη για να φανεί η καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ελλάδα έχει και συνέχεια. Κάποιες Πανδώρες θυμούνται παλιά ανέκδοτα, και τα παρουσιάζουν σαν πραγματικά γεγονότα. Κάποιοι Ιοί σκίζονται να μας πουν ότι η Ελλάδα καταπατά τη συνθήκη του '95 με το βέτο στο Βουκουρέστι. Βέβαια δε θα μας απαντήσουν ποτέ τι είναι το επικίνδυνο που κάνουν, όπως γράφεται σε χαρτιά που κατασχέθηκαν από το ΚΕΦΕ της Σαιεντολογίας, σε έφοδο της αστυνομίας (φωτό δίπλα έγγραφο από τη διεύθυνση εγκληματολογικών ερευνών, μιλάει για τους συμμάχους της Σαιεντολογίας και λέει ότι ο Τσακίρης φοβόταν να κάνει αυτό που έκανε ο Τρίμης!!! Δε νομίζω να έπλαθε κουλουράκια ο Τρίμης. Μάλλον κάτι περίεργο θα έκανε). Κάποιες ΜΚΟ πληρώνονται από το κράτος για να το ...πολεμούν! Κάποιοι κύριοι του ΕΛΙΑΜΕΠ (Ιωακειμίδης) μας λένε ότι είναι προς το συμφέρον μας να αναγνωρίσουμε το Κόσοβο! Δεν υπάρχει πρέπον και σωστό. Υπάρχει μόνο συμφέρον! Βέβαια δε μας λένε σε αντίστοιχη περίπτωση της Θράκης τι θα ήθελαν; Να αναγνωρίσουν την ανεξάρτητη Θράκη οι Σέρβοι; Επειδή θα είναι προς το συμφέρον τους;

Αλλά το χειρότερο από όλα είναι οι πολιτικοί μας. Μετά από τον Μητσοτάκη που χάρισε το όνομα Μακεδονία στα Σκόπια, Στεναχωρήθηκε πολύ που δεν επετεύχθη συμφωνία με τα Σκόπια. Πρέπει να είναι εξοργισμένη με τον Καραμανλή για το θέμα αυτό. Και τι δήλωσε σήμερα; Ότι αν συμβιβαστούν τα Σκόπια, η Ελλάδα θα είναι απλόχερη στην οικονομική πολιτική της με τα Σκόπια!!! Δηλαδή η κόρη του συνεχίζει το ίδιο σχέδιο με τον πατέρα.θα ονομαστούν "Κάτι της Μακεδονίας" και θα τους ευχαριστήσουμε κιόλας. Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η βιασύνη της Ντόρας να λήξει το θέμα. Ξέρει ότι σε λίγο καιρό θα αλλάξει χέρια η προεδρία των ΗΠΑ και κατά πάσα πιθανότητα οι συνθήκες διαπραγμάτευσης θα βελτιωθούν για τη χώρα μας. Αλλά αν κρίνω και από το κόλπο με τους bloggers, το σχέδιο είναι πολύ καλά στημένο!

Τέλος να πω ένα μπράβο στον Κάρολο Παπούλια που δήλωσε στο Μεσολόγγι ότι ο πατριωτισμός είναι ευθύνη κάθε Έλληνα. Είναι σίγουρο ότι η Ελλάδα αποτελεί στόχο. Πρέπει να προετοιμαστούμε για διάφορα στη Θράκη... Βέβαια ίσως το κράτος άρχισε να ξυπνάει σιγά σιγά. Πολύ σιγά αλλά γίνοντα μικρά βηματάκια. Θα αναφέρω την απόφαση του Πρωτοδικείου Ξάνθης περί του δικαιώματος των μουσουλμάνων γυναικών να μη φοράνε μπούρκα, την επανακυκλοφορία της πομάκικης εφημερίδας με στόχο το διαχωρισμό Τούρκων-πομάκων (που προφανώς έγινε υπό την καθοδήγηση του κράτους) κλπ. Ο στόχος μας πρέπει να είναι να φύγουν από τη Βουλή οι δούρειοι ίπποι. Γι'αυτό προσοχή που βάζετε το σταυρό... Καλοί και κακοί υπάρχουν παντού.